torsdag 20 maj 2010

Duktig snickare

Ikväll blev Daniel klar med all sims, dvs "lådan" mellan tak och vägg. Det tog sin lilla tid och var inte helt enkelt men det blev bra!










Vi tackar Robban från Gbg som har här en av dagarna förra veckan och hjälpte till. Annars har Daniel gjort det helt själv, så när som på lite lite hjälp av mig till och från. Jag har dock mest skött markservisen men mat, fika, städning etc men ngn skall ju göra det också :-)

Några småsaker har även inhandlats till huset. Bla hittade jag en riktigt fin lampa som nu stå i vårt stora fönster vid entrén. Den är jag riktigt nöjd med!
I detta hörne kommer det längre fram att stå en fotölj som jag hittat.
Har varit och kikat lite på soffor också. Det är svårt att hitta ngn som stämmer in helt och hållet på våra önskningar men vi behöver inte ha ngn stress eftersom vi redan har en. Den kommer dock åka upp till övervåningen om ett tag. På tal om övervåning så började vi förra veckan även att montera vårt räcke i allrummet. Tyvärr så har vi inte fått alla delar ännu men inom ett par veckor skall det nog vara klart.
Till helgen så blir det i alla fall lite vila från huset. Bröllop stundar för ett par vänner till oss och vi ser fram emot en riktig rolig fest.
Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar