lördag 29 augusti 2009

Inspiration i Gbg

Idag har vi varit nere en sväng i Göteborg. Vanligtvis så brukar det vara kläder och skor som hägrar - nu känns det dock mycket roligare att gå in och ut i alla möbel- och inredningsaffärer
vi ser :-)

Åh, vad jag längtar tills jag får inreda vårt nya hus. Det finns så otroligt mycket fint, både stort och smått. Var bla inne på NK och njöt av alla färgsprakande handdukar från Lexington. På samma våning dök jag även in mellan alla fina fat & tallrikar från Matteus. Turkos är en av mina favoritfärger och är, till min stora glädje, en av årets stora färger (se smakprov nedan). Ja vågar man, så finns hela färgskalan att piffa till det med där hemma. Priset vill man ofta blunda för...men man kan ju få drömma lite i alla fall...
Här kommer lite ögongodis att ta del av











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar