måndag 21 december 2009

1+1=3

Ja, så kändes det verkligen idag då vi började sätta innertaket på vån 1. Att vara två blir betyligt mer enkelt och effektivt än att vara själv. Daniel och Lennart jobbade på riktigt bra och hann med mycket så imorgon lär vi vara klara med det som är möjligt. Tvättstuga och garage får vi dock vänta med.


Själv har jag roat mig med att ännu en gång titta lite på tapeter. Vi skall som sagt ha vitt i större delen av huset men på några få ställen är jag sugen på att krydda med ngn annan färg el tapet. Det finns ju en uppsjö med pärmar att titta i men med lite hjälp från personalen så hittade jag flera som jag blev sugen på. Har tagit hem några provex och hoppas på positiv respons från Daniel :-)

Ikväll skall både jag och Daniel unna oss ett träningspass. Det blir nog löpning för Daniels del och jag tänkte köra ett step-pass.

1 kommentar:

  1. Hej Ida! Hoppas ni haft en härlig jul! Visst är det fint nu på hults när det ligger snö överallt! Slippa se all jord och röda soppåsar på vår tomt;)
    Jad ska tipsa om en fin färg som ja tror vi ska ha i vårt sovrum, den heter fabrik från jotun! Den gillar jag iaf! God fortsättning så ses vi någon dag! Alexandra

    SvaraRadera