lördag 24 april 2010

Har varit sjuk och hemma från jobbet 3 dagar, så det var väl en himlans tur att jag inte åkte iväg på resan med jobbet. Mkt skönare att stanna hemma men ack så tråkigt när man inte kan/orkar göra ngt. Trots att jag kraxar som en kråka så mår jag nu bättre så lite har jag allt hunnit med. En del växter är inhandlade men jag behöver redan göra en sväng till för att köpa mer. Vissa saker får vi dock vänta med tills jag hittar rätt krukor. Vi har även fått lite mer alternativ att välja på när det gäller solskydd. Var på ett annat ställe som ser ut att ha bättre priser så nu har jag med mig en massa prover hem. I sovrummen känns det självklart att ha ett alternativ som blir helt mörkläggande. När det gäller matsal och TV-rum väljer jag mellan betydligt fler alternativ. Jag hoppas det blir mycket sol i helgen så vi kan prova lite - så gott det går i alla fall, tygproverna är inte direkt stora...
Helgens andra uppdrag blir att stämma av storleken på våra trappsteg då vi har ett möte inplanerat nästa vecka.

Ikväll kommer jag ansluta till en möhippa vilket ska bli trevligt för vi blir ett riktigt stort tjejgäng. Får väl se hur länge rösten håller :-)

Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Hej kära grannar!! Nu flyttar vi ju snart in.. om ca 5-6 veckor!! Ska bli så skönt!! Hur har det gått med trappstegen och surgubben?? Kram Alexandra

    SvaraRadera